.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گيل آبادي: محسن رضايي پيروز است

من موج فيروزه‌اي را كه به نشانه صداقت در كشور براي حمايت از محسن رضايي به راه افتاده ارج نهاده و اميدوارم مردم با انتخاب اين كانديداي اصلح گام بلندي براي آبادي ايران بردارند.


روزي كه شهرام گيل آبادي مدير سابق راديو جوان به عنوان نماينده دكتر رضايي به سازمان صدا و سيما رفت تا در قرعه كشي پخش برنامه‌هاي راديو تلويزيوني كانديداها حضور پيدا كند همه كساني كه او را مي‌شناختند و با سابقه فرهنگي هنري او آشنا بودند بارها از زبان او شنيده بودند كه قصد و ادعاي ورود به عرصه‌هاي سياسي را ندارد، تعجب كردند.

گفته مي‌شود شهرام گيل آبادي به خاطر انتقادهاي راديو جوان از عملكرد دولت نهم، از مديريت اين شبكه بركنار شد و به مركز هنرهاي نمايشي راديو رفت اما در آغاز سال 88 اين مركز را هم ترك كرد و با ورود محسن رضايي به عرصه انتخابات به عنوان مشاور و معاون هنري رسانه اي به او پيوست. از نظر شهرام گيل آبادي نتيجه انتخابات به نفع هر كدام از نامزدها تمام شود؛ مهم اين است كه محسن رضايي با رمز «يا زهرا» به ميدان آمد و پيروز اين صحنه شد.

وی در گفت و گو با "تابناک" گفت: «اخلاق، صداقت، تدبير، برنامه محوري و ذهن تئوريك در عرصه رقابت‌هاي سياسي آموزه‌هاي ارزشمندي هستند كه دكتر رضايي به جامعه ايراني تقديم كرد. عليرغم تمام فشارهاي رواني، جنگ‌هاي تبليغاتي و بي اخلاقي‌هايي كه ديگر كانديداها و طرفدارانشان براي ما ايجاد كردند، پيروز صحنه اخلاق محسن رضايي و طرفدارانش بودند كه به دور از حاشيه‌هاي پر رنگ و بداخلاقي‌هاي سياسي به مردم كشورم ايران احترام گذاشتند و فارغ از عوام فريبي و نمايش‌هاي تبليغي كاذب و تبليغات وسيع و پرهزينه راه سوم و سالمي ‌را پيش روي مردم با برنامه محوري گشودند.»

نام محسن رضايي در تاريخ معاصر ايران جاويد مي‌ماند

شهرام گيل آبادي درباره دلايل حضورش در كنار محسن رضايي با توجه به اينكه از اهالي فرهنگ و هنر است مي‌گويد: «محسن رضايي فردي باتجربه و توان مديريتي بالا و يكي از قهرمانان و افتخارآفرينان ايران اسلامي‌است كه بدون شك با گذشتن از خود و تمام اقتضائات انساني كه يك شهروند ايراني مي‌تواند داشته باشد نام خود را در تاريخ معاصر ايران جاويد كرده است. رجوع به اين تاريخ درخشان به ما مي‌گويد كه گذر رضايي از خود، آبادي و رفاه را براي ما به ارمغان آورده است.» شهرام گيل آبادي باز هم تاكيد مي‌كند كه آدمي‌سياسي نيست اما بر اين باور است كه در اين موقعيت حساس تجربيات فرهنگي هنري و رسانه اي اش مي‌تواند به انتخاب اين قهرمان ملي كمك كند.

اساس اصولگرايي محسن رضايي راستي و صداقت است

شهرام گيل آبادي معمولا به كارهايي ورود پيدا مي‌كند كه باورشان داشته باشد و حالا نيز به برنامه محوري و توانمندي اجرايي محسن رضايي معتقد است: «محسن رضايي در اين مقطع با صداقت خودش جرياني از اصولگرايي را به مردم ايران معرفي كرد كه پايه اش بر راستي، صداقت و درستي است. به همين دليل به عنوان يك آدم كه با بسياري از جوانان كشور در تعامل هستم معتقدم كه برنامه‌ها و انديشه‌هاي اقتصادي محسن رضايي و مديريت عقلاني او مي‌تواند ايران و جوانان را از مشكلات عديده‌اي كه پيش رو دارند برهاند.»

محسن رضايي نقطه عزيمت توسعه را نخبگان مي‌داند

شهرام گيل آبادي تاكيد مي‌كند كه حضورش در كنار محسن رضايي، ارتباطي با سابقه او به عنوان مدير منتقد دولت ندارد و اين تصميم كاملا با برهان روشن و عقلانيتي مدلل همراه بوده است. محسن رضايي معتقد است كه در اين برهه كشور نياز به استفاده از پشتوانه وسيع نخبگان دارد و راستي و صداقت بايد راس حركت عقلاني قرار بگيرد. من اين وي‍ژگي را تنها در وجود محسن رضايي و سرداران شهيدي مثل همت‌ها، باكري‌ها و باقري‌ها كه همراهان او بوده اند لمس كردم.

پديده انتخاباتي دوره دهم محسن رضايي است

شهرام گيل‌آبادي مي‌گويد: مردم محسن رضايي را پديده انتخاباتي دوره دهم مي‌دانند. اين روزها علما نخبگان، فرهيختگان، فرهنگيان، صنعتگران، كشاورزان و قشرهاي مختلف با قدرشناسي از رفتار ايراني ــ اسلامي رضايي، خود را به عنوان پشتوانه و حامي «آقا محسن امام» و «برادر محسن» قهرمانان كشور مطرح مي‌كنند. محسن رضايي در اين برهه مبارزه با فقر و بيكاري و گراني را رقيب خود مي‌داند و مانند كانديدهاي ديگر، كسي را رقيب خود نمي‌داند به همين دليل او به جاي تخريب و افتراهاي مختلف اخلاق را راس حركت خود گذاشته است. من موج فيروزه‌اي را كه به نشانه صداقت در كشور براي حمايت از محسن رضايي به راه افتاده ارج نهاده و اميدوارم مردم با انتخاب اين كانديداي اصلح گام بلندي براي آبادي ايران بردارند.

اينها حرف‌هاي شهرام گيل‌آبادي است. او مي‌گويد: مردم طعم تلخ فشارهاي اقتصادي را مي‌چشند، اما از سر متانت دم نمي‌زنند. محسن رضايي به عنوان فرزند ملت پا به عرصه گذاشته و به دور از شعارهاي مظلوم نمايانه و اموال بادآورده‌اي كه بيشتر سرمايه‌گذاري همان اقشاري است كه از طرف همه كانديداها نفي مي‌شوند با تبليغات محقر ميداني سعي در نشر انديشه‌هاي خود داشت و مردم بدون توجه به عكس‌ها، پوسترها و تبليغات هزار رنگ، صداقت و پشتوانه خدامحور او را دريافت كردند. رضايي به دور از تبليغات با دل مردم ارتباط برقرار كرد.

محسن رضايي در مناظره‌هاي خود با متانت و منطق، بي‌اخلاقي، راست‌نمايي و عددسازي را متهم كرد و رو به مردم زندگي آنها را مورد خطاب قرار داد. مردم متوجه دردشناسي او و دغدغه‌هايش براي نجات كشور شدند. رضايي به دور از تبليغات با دل مردم ارتباط برقرار كرد و به نظر من رضايي با رمز «يا زهرا» پيروز اين ميدان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.